pondelok 18. apríla 2011

16.4.2011 Spring in the garden

   Už bolo pár nejakých pekných dní, ale až takto neskôr som sa dostal k tomu, aby som spravil pár fotiek. Počasie cez víkend nemalo chybu.

na záver, nemohol som si odpustit...
            Canon 50D
            Canon 50mm/f1.8
            Tamron 17-50mm/f2.8

4 komentáre:

  1. tak tak... s jarnym nadychom :) treba si castejsie brat fotak zo sebou ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mas pravdu :) ale ta vaha fotaku niekedy odrazda :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mozes ho vymenit za kompakt :D to mas ovela lahsie... alebo batoh. mat ho iba na jednom rameni tak mi tiez rameno odpadne, ked su k tomu plus aj objektivy. ale tesim sa, ze si zacal znovu fotit po dlhej dobe :) DA ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ale ta pauzicka (skor pauzisko sak skoro pol roka) bola sposobene aj zimou, to obdobie zimy v BA ma nejak malo motivuje fotit...

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...