nedeľa 11. septembra 2011

London - III. day

    Ráno nás zobudil zvon neďalekého kostola, ktory si cingal uplne ako z Mr. Beana :) . Po predošlom dni, keď sme toho naozaj veľa pobehali, sa nám zrovna najviac nechcelo vstávať z postelí. Ale na programe bolo DESIGN MUSEUM, St Pauls Cathedral a neviem čo ešte, takže fakt bolo na čase aspoň o tej 10-tej vypadnúť z hotela. Predpoveď bola na nič, ale nakoniec bolo celý deň slnečno až asi o tej 16-tej sa zatiahlo a troška spŕchlo, takže sme si užili aj pravé Londýnske počasie. Tento deň bol troška skromnejši na fotky, lebo z hotela som vypadol so skoro plnou kartou a s baterkou vo foťaku, čo mlela z posledného (inač toto sa mi stalo hádam prvý krat, to bude tým iným prostredím :D ).


balíme, tazky den pred nami...
mapka...
teraz rozmyslam co tam robime, muzeum bolo uplne inde :D
v autobuse turista...
dostal som druhy pokus si to odfotit...
tety...
ovce?
citim vo vzduchu nejaky dizajn :D
...
spolocna farba :D
som si odstavil plťku....
...
:) student...
...
dizajn fotakov :)
zastavok...
a siacich strojov :D
zhrozeny je...
...
piktogramy...
Juraj hra revolucnu videohru :D
teta :)
Vespa...
polovicne Mini...
...
plťka...
v kine...
dielko...
Juraj pise odkaz...
hotovo :)
v obchode kde som mal chut kupit vsetko :D
obed pri City Hall
mestecko...
...
...
piškótik :)
piškótik sa zlakol :)
St Paul`s Cathedral
...
znudeni turisti :D
ako z filmu...
fotis, fotim, fotime...
hral sa s gulou...
stavbicka...
...
na schodoch St Paul`s Cathedral
...
ideme dobre?...
mega vypradaj, taku fulku som este nevidel :D
zniceni veceriame KFC :D
motivacny planik...



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...