sobota 1. septembra 2012

Taliansko - Verona, Padova

     Vstali sme skoro ráno asi o siedmej. Z rána nepríjemný dážď, ale podľa predpovede vo Verone nemalo byť zle počasie. Cesta do Verony sa troha predĺžila, pretože na diaľci boli dosť zápchy. Škoda že sme nemali na toto mesto viac času, dalo sa tam zostať určite aj dlhšie. Na večer sme pozreli mesto Padova, bola zaujímavá lebo tam som už viac videl zo života domácich talianov :)

budicek..
zrana prsi...
ustna hygiena musi byt...
teta domaca
domcek
balkonik
balkonik II
...
...
stromceky
...
martin sa modli :D
zpred kostala
nevylozena terasa
stare ale pekne domceky
...
...
turisticka karticka
...
unaveny turista :D
takto chodi posta vo Verone
keby som vedel ako sa to volalo :D
darmo je baba pekna, ked nema zrkadlovku... 
...
...
nevesta s uuplne spinavymi satama od spodu... 
vsetci pozeraju hore...
vyhlad z taej veze
taky pekny trh vo Verone...
uo si kresli
taky sympatak...
...
na tom trhu
...
ujo na zmrzline
zaujimavy hotel...


lietajuci muz
aky shop :D
kto najde prvy zuvacku? :)
...

vela zamkov...
aj tu sa da najst nejaka zuvacka
kto si chyti Julin prsnik bude mat stastie...
... 
Romeo a Julia outfit
ten znamy balkon (ale nie je to ten original :D )
...
...
arena...
...
...
zacalo prsat :)
prsi v plnom prude...
druha fiatka
v Padove
dost neskoro sme prisli do Padovy
...
brutalny kostol...
:)
tie balkony ma tam furt uchvacovali :D
vymodeny talian
zaujimave :)
strasne sa mi to lubi
domaci podvecer na prechadzke
zapad v Padove
konecne na hoteli, navecerany...
heh
fenovanie moze byt zabava :D
:D
odfotit a spat! zajtra Benatky :)
Canon 50D + Tamron 17-50mm/2.8 II

3 komentáre:

  1. A znova musím komentovať! :-)
    Je mojim snom ísť do Verony, veď už len moje meno o tom svedčí. Krásne, fotogenické miesto, všetky tie balkóny, terasy, brečtanom obrastené, krásne ženy a muži, taliansky temperament..
    Tíško závidím, no v dobrom a zároveň prajem veľa veľa zážitkov. Užívajte a ja pokračujem v čítaní. :-)

    V.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. velmi ma potesil tvoj komentar. dakujem ze si si nasla cas :)

      Odstrániť
    2. To nestojí za reč. Mňa teší, keď čítam a pozerám niečo zmysluplné. Tebe sa to darí spĺňať, len tak ďalej! Teším sa na nové príspevky, príbehy, inšpirácie. ;-)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...